torstai 4. helmikuuta 2016

SAIKKUILLAAN




Pian on tämäkin teoriaviikko suoritettu. 

Meillä remppalinjalaisilla on ollut joka päivä ratsastusta ja ollaan saatu tavallaan tän hetken A-hevoset. Mulla se on tamma Tallimestari. 

Viime viikolla mä kaaduin ruokalan portaissa, jonka takia kävin terkkarilla viime viikolla. Tehän varmaan muistatte kun kerroin mun loukkaantumisesta täällä koululla...nyt se on taas pahentunut. 

Kävin tänään terveysasemalla, kun muut olivat ratsastamassa maastossa. Terveysasemalla mä pääsin odottamaan vuoroani lääkäriin. Lääkärissä todettiin, että mun on mentävä kirurgille tutkittavaksi paremmin.. Sain siis saikkua täksi ja huomiseksi päiväksi. Huomennahan meillä olisi taas ollut vain varsojen viemistä ulos ja ratsastus. Hieman harmittaa,kun meijän luokalla on muutenkin poissaoloja jo aivan liikaa.. ¨Mutta onneksi pääsen osallistumaan jotenkin lauantaina oleviin Avoimiin oviin! Muistakaahan saapua paikalle! 

Alkuviikosta otettiin Emman kanssa kuvia varsoista, kun oltiin viety ne ulos isolle laitumelle. 



- Senja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!