perjantai 17. kesäkuuta 2016

VAIKEITA PÄÄTÖKSIÄ

Joskus on tehtävä vaikeitakin päätöksiä... 


Tosiaan vaikeita päätöksiä olen joutunut tekemään,mutta päätöksistä huolimatta oma oloni on tuntunut piristyvän...kun on vähemmän stressattavaa..

Elikkä tultiin yhteiseeen päätökseen Tn omistajan kanssa - siihen että mä lopetan sen ratsastamisen eli puolylläpitämisen..T oli ihana hevonen ja siinä ei ollut mitään vikaa (ja pääsen sitä edelleen silloin tällöin ratsastamaan). Mun oma elämä on vaan taas vähän levinny käsiin, ja tarviin paljon lepoa ja sitä etten stressaa kokoajan. 

Kouluahan mulla on vielä kaksi viikkoa, ennen meijän kunnon kesälomaa- mikä kestää vaan heinäkuun. Lomasuunnitelmia mulla ei vielä ole, muuta kun että pääsen ratsastaa taas yhtä projektisuokkia! Myös TO-paikasta jännitän viestiä..voikun olis jo aika lähteä ! 

- Senja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!