maanantai 20. maaliskuuta 2017

HHF-JUONTAJAN ROOLISSA


Viime viikko sujui siis kaikenkaikkiaan hyvin, ja viikonloppuna olinkin tukkaputkella menossa joka paikkaan. Perjantaina oli mun synttärilahjaksi saatu konsertti siskon kanssa (MG- keikka) ja lauantain- ja sunnuntain olin lupautunut juontajaksi infolavalle Helsinki Horse Fair- messuille.  

Lauantaiaamuna mä olin hieman paniikissa, että miten tuollainen esiintyminen mikin kanssa onnistuu, mutta luojan kiitos lauantaista lähtien sain vain hyvää palautetta. Lauantaina ostelin Kuva&Kamera- messuilta uuden objektiivin kameraan ja numerolaput kisoihin. Sunnuntaina sama juontaminen jatkui paremmalla osaamisella, ja silloin tulikin ostettua kisohin lisää tavaraa ja aivan ihana Spooksin huppari. Vielä auttamislahjaksi sain ihanan House Of Horsesin huovan koulumallina. 

Hauska ja menevä viikonloppu on siis takana päin, ja tulikin saatua lisää uusia tuttuja ja suhteita. Opin myös hieman lisää taas hevosista - kuinka monipuolisia ne oikeasti ovatkaan! En todellakaan tiennyt, että hevosia käytetään erilaisten potilaiden hoitoon.  

Tällä viikolla mulla onkin vain neljä kunnollista koulupäivää, kun tänään olisi pitänyt olla vapaapäivä (me kumminkin yhdessä Juulin kanssa oltiin remppatunnilla ja iltatallissa). Noh joku toinen kerta sitten. Viikosta paremman tekee vielä se,että torstaina mä täytän 18 vuotta ja viikonloppuna nään pitkästä aikaa poikaystävääni <3 ! 

- Senja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!