keskiviikko 19. elokuuta 2015

Toinen ratsastus


Paljon parempi kuin viime kerralla..


Nyt ollaan tää viikko siis oltu tallissa "töissä". Joka aamu siis tällä viikolla kuudeksi aamutalliin ja iltatalli loppuu seitsemältä. Onneksi meillä on tietysti taukoja päivällä ja aamupäivästä. Eilen päivätallin jälkeen lähdin ratsastamaan. 

Tanen omistaja haki mut taas tästä asuntolalta. Laitettiin Tane kuntoon ja lähdettiin tänne koululle kävelemään. Tällä kertaa mulla oli kannukset jalassa. Päätettiin, että testataan, jos Haimi-hallisssa olisi viileämpää kuin ulkona. Siellähän oli ihan viileä, mutta todella tunkkainen ilma, kun mikään ovi ei ollut auki.

Ratsastin nopeasti kaikki askellajit taas läpi, koska oli todella lämmin ratsastaa. Tane ei enään testaillut mua ja se meni oikein kivasti. Oli myös mukavaa, kun Tanen omistaja muistutti mua mun oikeasta kädestä, joka välillä seikkailee muualla kuin siellä missä sen pitäisi pysyä. Heti kun hän sanoi, niin muistin pitää käden rauhassa sään yläpuolella. Laukassa tehtiin laukkaympyröitä, joissa säätelin hieman laukkaa. Tanella on kyllä todella kiva laukka istua ja ratsastaa! Laukkojen jälkeen ravailin hetken molempiin suuntiin kevyessä ravissa ja kävelin loppukäynnit. 

Tanen omistaja sitten nousi selkään ja ratsasti sen takaisin tallille ( talli siis sijaitsee Loimijoen toisella puolella ). 

Jos kaikki menee suunnitellusti niin sunnuntaina kirjoitetaan nimet sopimukseen! Oon niin innoissani tästä mahdollisuudesta mikä mulle on suotu

Juuli ehti ottaa meistä pari kuvaa teille nähtäväksi!!
Kiitos <3 




- Senja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!