torstai 3. syyskuuta 2015

Ensimmäiset ratsastukset ratsastettu





 Tiistaina Tanen omistaja siis piti mulle "tunnin". Tallilla sain rauhassa laittaa yksin Tanen kuntoon, kun Tanen omistaja tuli maneesille. "Tunnilla" lähinnä katsottiin mun istuntaa. Käytiin kaikki askellajit ympyrällä työskennellen. Tunti meni ihan mukavasti ja taas hyvin istunta korjaantu, kun joku oli sanomassa siitä. Tane taas hieman testaili mua, mutta lopputunnista se oli todella kiva ja herkkä ratsastaa! Tiedän ainakin mihin mun pitää tähdätä,että olen saanut Tn kivaksi! 

Keskiviikkona eli eilen kävin sitten pienellä käynti maastolla. Kunnon kaatosade alkoi juuri, kun lähdettiin tallista, ja kuinka ollakkaan sade laantui kun olin jo tullut kämpille... Heppa kumminkin käyttäytyi maastossa erinomaisesti! Oon kyllä niin innoissani. 

Tänään torstaina alkoi sitten minulla työt Suomenratsujen kuninkaallisissa, koulukilpailuissa. Toimin siis lähettinä ja yhdessä luokassa verryttelyvalvojana. Tänään oli kyllä ihan kiitettävän pituinen päivä. Hienoja suokkeja ja taitavia/vähemmän taitavia ratsastajia! On kyllä ihan mukavaa, että me opiskelijat päästään järjestämään kilpailuita! 

Sain taas kivoja kuvia tiistailta, kiitos Juuli! 






- Senja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!