sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

KOKEMUKSIA RIKKAAMPI JA MAHTAVA VIIKONLOPPU


Tosiaan tällä viikolla meillä oli teoriaviikko. Viikonloppuna meijän luokka oli töissä Ypäjä Spring Dressage;ssa, ja voi kuinka paljon kokemuksia rikkaampi mä olen! ( sain oppia koulutuomarilta,koska koko viikonloppun olin oikeastaan vain sihteerinä, mukava tuomari, tykkäsin!)

Ainiin..olen unohtanut kertoa mukavasta heppalisäyksestä! Mulle annettiin mahtava mahdollisuus alkaa hoitamaan koulumme Master-tason opettaja ja kouluratsastaja  Anu Korppoon hevosia, ja mielellänihän minä sen pestin otinkin! Todella otettu olen, niille jotka mua oli ensimmäisenä ehdottanu hänelle :) Nyt on siis poikia kaksi kappaletta lisää hoidettavana ( Hemmo, Sandro, Pietro & Tane )! On ne hienoja! 

Jo nyt perjantaina sain auttaa toisen hoitajan kanssa Pietron kisoihin, josta Anu ja P ottivat kolmannen sijan hienosti! Anun pojat ovat kyllä todella herttaisia tapauksia! 

copyt: Senja Holpainen /Senja.Holpainen Photography KOPIOINTI KIELLETTY  

Tänään pääsin töiden jälkeen auttamaan Hemmon laitossa kisoihin ja avustin myös verkassa. Poika oli todella todella hienosti ja suoritti parhaan ratansa kovassa seurassa (nimittäin kaikki muut luokassa puoliverisiä)! Pitkään jännitettiin kuinka meidän käy, koska oltiin tosi pitkään sijoittumassa vielä, kun viimeinen ratsukko pääsi ohi..! Voi olla siis ylpeä myös mun ihanasta oripojasta. 

Tanesta myös sen verran, että tällä viikolla käytiin myös Kärkkäisen kouluvalkussa, ja meni yllättävän hyvin vuoden ekaksi kenttäreeniksi! Ens kuussa olisi siis tarkoitus startata Tanelilla HeB: 0 2009, jännittäen odottaen lisää reenejä! Lisää postauksia tulossa! 

- Senja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!