lauantai 27. elokuuta 2016

VIIMESIÄ SIIS VIEDÄÄN


Tällä viikolla meillä oli siis vain kolmena päivänä koulua (ma-ke), ja päästiin me myös remppaluokkalaisten kanssa jonkin verran ratsastamaankin. Ratsuna mulla oli tällä viikolla ihana pieni kimo puoliveriruuna Cobra, johon tykästyin aikalailla jo ekalla tunnilla. Muilla tunneilla meillä olikin tällä viikolla vain eläinlääkintää, josta on muuten tulossa ens viikolla tentti..hups en oo lukenu yhtään..! 

Tähän viikkoon kuului myös Anun uusien hoitajien opastamista. Nyt tosiaan, kun lähden 6kk pois Suomesta niin Anu jäis aivan yksin. Löydettiin onneksi nopeasti kaksi uutta kivaa ykköstä, jotka ovat nyt olleet tosi innokkaina hoitamassa Anulle heppoja! Anu torstaina sanoi mulle, kun oltiin Maaritin valmennuksen jälkeen puhumassa vklpn suunnitelmista "Senja sähän voit sitten ratsastaa tän Killen sunnuntaina"  - mun suu loksahti varmaan siinä kohtaa paikoiltaan. Tää on ehkä suurin kiitos mulle tähän asti - huomenna mä siis ratsastan Anulla treenissä olevan espanjalaisen oriin! 


Hehkutuksista ensi viikon suunnitelmiin. Ensi viikolla meillä on enää kolme koulupäivää ennen, kun lähdemme viettämään lomaa. Vietämme siis puolentoista viikon loman, ennen kun kukin meistä suuntaa työssäoppimaan.  Huomenna äiti ja sen kaveri tulee hakemaan mun tavaroita jo kotiin... Ajatella, että lähtöön on enää 18 päivää ! Hurjaa! 

- Senja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!