tiistai 6. syyskuuta 2016

PÄIVÄT KÄY VÄHIIN


Ajatella, että mä lähden pian Kyralle Englantiin! Lentopäivä siis lähenee kovaa vauhtia.
Oon päässy onneksi nyt näkemään aika paljon mun ystäviä, ja huomenna ois vielä tarkoitus mennä moikkaamaan mun kummitätiä. 

Pakkaamisen oon onneks jo päässyt aloittamaan, ettei taas jää kaikki ihan viime tinkaan. Matkalaukusta löytyy jo suurinosa mun ratsastuskamoista, on tää hurjaa pakata kahteen matkalaukkuun puolen vuoden kamat ja häipyä näin vain ulkomaille! 



Kaiken lisäksi on ollut helpottavaa kuulla, miten ahkerasti hoitajatytöt ovat olleet apuna Anulle !  Muutenkin Opistolla taitaa olla kaikki ihan hyvin, joten voin hyvillä mielillä lähteä kohti Englantia. Englannissa mua odottaa Kyran lisäksi kaksi ihanaa tuttua, jotka myös käyvät Hevosopistoa. Sopeutuminen sinne siis voi käydä vielä helpommin. Tässä syksyn aikana olisi vielä tarkoitus varata lennot Saksaan, kunhan mun jakson päättyminen tiedetään! Te kaikki mun lukijat, pääsette seuraamaan toivottavasti hyvinkin aktiivisesti mun työssäoppia ulkomailla!  




Follow my blog with Bloglovin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!