sunnuntai 27. marraskuuta 2016

LENTOPÄIVÄ LÄHENEE


Mun lentopäivä Saksaan siis lähenee nimittäin, lennän 8 päivän päästä maanantaina 5. joulukuuta. Viikonloppuna mua siis odottaa jälleen kahden matkalaukun pakkaaminen - toivottavasti ei hirveesti mee painorajojen yli..hups.. Viimenen viikko mulla menee täällä Kyralla ihan töitä tehden ja opastaen uusi opiskelija (joka on mulle tosi tuttu - hoiti Anun hevosia munkaa samaan aikaan, lentään keskiviikkona tänne! ) tallintavoille. 

Huomenna mulla on edessä viimeinen kauppareissu täällä :D Niin outoa kuvitella,että tietyt asiat tapahtuvat vikaa kertaa - kun vastahan mä tein asioita täällä ekaa kertaa. Ens viikolla mulle pidetään myös dinner, joka täällä on tapana pitää aina kun opiskelija lähtee pois. Dinnerillä ollaan yleensä kaikki paikalla ,ja syödään siis yhdessä ruokaa ja seurustellaan. 

Myös kotiinpaluu varmasti ja pikkuhiljaa alkaa olla mielessä. Varatiin nimittäin jo äidin kanssa tällä viikolla lennot kotiSuomeen!!  Ja kyllä, en olis uskonu loppupeleissä kuinka hyvin oon selvinny tästä henkisesti..varsinkaan jos mietitään mun henkistä hyvinvointia 3- 4 vuotta taaksepäin. Seuraavan kerran saatte postausta siis Saksan maalta!  

HYVÄÄ ENSIMMÄISTÄ ADVENTTIA! 

-Senja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!