perjantai 3. maaliskuuta 2017

KOULULLE TAKAISIN

t. Ypäjä Aino    
Kuva: Senja.Holpainen Photography

Noin kuukauden mittainen loma alkaa olla loppusuoralla, ja enään onkin pari päivää jäljellä. Sunnuntaina meidän luokka palaa taas tuttuun asuntolaan asumaan - tosin hieman pienentyneellä luokkakokonaisuudella, muutaman jäädessä opiskelemaan työssäoppipaikkaansa. 

Mun päässä piilee välillä todella outo ajatus siitä, että jo ensi vuoden keväällä mä valmistun Ypäjältä. Hurjaa! Ei ole kyllä mitään hajua, että mitä sitten aion tehdä. Asiasta kukkaruukkuun - en ole vieläkään aloittanut pakkaamaan. Osa mun kavereista on jo pakannut kaiken, joten olen taas vaihteeksi hieman "myöhässä". 

o. Ypäjä Huttunen   
Kuva: Senja.Holpainen Photography 


 Ensi viikolla kun koulu jatkuu, saamme kahdet hevoset ratsastettavaksi. Me saamme vanhemmat ns. opetusmestarit ja sitten me saadaan satulaan laitettavat 3vuotiaat. Touhua siis tulee riittämään, kun koulu maanantaina jatkuu. Nyt mä otan itseäni niskasta kiinni ja lähden pakkaamaan mun tavaroita. Seuraava postaus onkin sitten jo koululta! 

-Senja 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!