sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

EKSYIN KUIN EKSYINKIN MESSUILLE


Eksyin viikonloppulomalla poikaystäväni kanssa Helsinki Horse Fairiin (joka multa muuten unohtui ennen kun näin siitä mainoksia). 

En selvinnyt messumatkasta ilman ostoksia, luojan kiitos olin ostamatta kaikkea mitä halusin :D Käytiin kiertelemässä kaikki ständit ja katsottiin parit näytökset. Kierrettiin myös muut messujutut siellä (Goexpo)! Nyt saatte nähdä mun ostokset kuvien muodossa. 

(pahoittelen huonolaatuisia kuvia! )

Kuolasin ständeillä satulahuopia, satuloita, loimia, suitsia..yms! Onneksi poikaystävä oli mukana sanomassa ei, kun kinuin jotain asiaa :D 



Mukaan tarttui aivan taivaallisen väriset fleecepintelit treeniin Reitsport Manskilta. Heillä oli myynnissä myös paljon muita kivoja juttuja! Pintelit tulevat luultavasti näkymään treenikuvissa Tanen jaloissa (kävin muuten viime viikolla pitkästä aikaa Tanella, käytiin maastossa!). Eskardonin pintelit olen jo aijemmin todennut hyviksi, joten siksi mukaan lähti heidän pintelinsä! 



Jo kauan hankinnassa olleet kisahanskatkin mahtuivat ostoskoriin Horzelta! Aivan ihanan tuntuiset kädessä ja kauniit kultaiset yksityiskohdat saivat mut rakastumaan näihin. Hanskat olivat myös sopivan hintaiset! Nää varmaan pääsevätkin testaukseen pian..(toivottavasti)


Vikana mun ostoskoriin tarttui Reunos Oylta alennuksessa ollut KL-merkkinen fleecetakki. Itsellä oli pääpointtina ostelemisessa se, että ostaisin lähinnä itselleni tavaraa (koska usein tuppaan ostamaan hevosille..). Tää fleece on mun esimmäinen Kinslandin merkiltä, josta oon kuullu kaikenlaisia mielipiteitä. Tämä yksilö oli ainakin tosi kivan värinen ja istui hyvin ! 


Messureissu tiivistettynä oli onnistunut ja kiva! Tapasin myös Playssonin porukkaa, ja heidän kanssa olikin mukava keskustella. 
Törmäsin myös moniin muihinkin tuttuihin, joita oli kiva nähdä pitkästä aikaa! 


- Senja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!