sunnuntai 7. elokuuta 2016

KERTA KAIKKIAAN ONNISTUNUT KISAVIIKKO


Tänään oli siis Kisaviikko-tapahtuman viimeinen päivä. Koko  Kisaviikko sujui oikein mallikkaasti pieniä juttuja lukuunottamatta. Kisaviikollahan nähtiin vähän jokaisesta lajista kaikkea (kenttää, koulua ja esteitä). Kouluahan mun tuli enemmän seurattua, kun olin hommissa koulukentällä ja tuomarikopeissa. Toimin siis lähettinä ja sihteerinä luokissa.. 

Loppu peleissähän mulla oli viikon aikana vain kaksi kisahoidettavaa hevosta, sekä Kurt että Hemmo suoriutuivat tehtävistä todella hyvin! Hemmo nappasi melkein joka päivänä ruusukkeen, - kyllä vain siitä on tulossa ruusukehai! Saana oli Hemmolla torstaina sijalla 5., perjantaina 7 ja lauantaina Hemmon ensimmäisessä HeA luokassa 4.sija!  Oon kyllä niin ylpeen pikkupojan sijotuksista, ja toki tän päivän Kurtin sijoituksesta HeA- luokasta ( 6.sija) ! 



Hommia tuli siis aikalailla tehtyä, mutta pidin kaikista työhommista mitä mulle annettiin viikon aikana ja parastahan on hoidettavien menestyminen !  

AKn hevosia oon koko viikon hoidellut oikein urakalla,  ja on ollut todella mukavaa! Huomenna mulla alkaakin vasta yhdeltä koulu, joten pääsen ratsastamaan Kurtin ja auttamaan AKn tallilla hevosten kanssa. Saatiin myös tänään tietää hevoset joilla mennään ens viikolla tiistaina ja keskiviikkona. Palaillaan taas pian! 

- Senja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!