tiistai 27. joulukuuta 2016

TÄÄLLÄ ON MAHTAVAA



Olen ollut nyt täällä Saksassa reilu 3 viikkoa, ja tunne on älyttömän hyvä! Päivät täällä kuluu lepposasti ja kaikki on hoitunut yllättävän hyvin joka päivä. 

Täällä on kyllä äärettömän kiva olla, koska mut on otettu niin hyvin vastaan koko tallin puolesta! Vaikkei osa osaakkaan puhua mulle mitään (koska eivät siis osaa englantia ) nii silti tuntuu että kaikki toimii. 

Maanantaina meillä oli hevosten juoksutus päivä - joten pääsin juoksuttamaan paria hevosta. Juoksuttaminen on kyllä kivaa puuhaa kivojen hevosten kanssa. Tänään meillä normaalisti olisi normaali päivä- niin että Alex ratsastaisi yms. Mutta Alexin olessa tänään kipeä - päästiin me juoksuttamaan tänäänkin.  Noloa myöntää, mutta pääsin tänään ekaa kertaa juoksuttamaan pessoalla (hahah edes koulussa meille ei ole opetettu :o ). 

Täällä on siis kaikki hyvin, ja tätä reissuahan mulla on enää jäljellä ihan vähän reilu kuukausi, joten pian mä oon jäätymässä Suomessa :D 


Kysymyksiä otan myös vastaan, koska meinasin tehdä kysymyspostausta! 

- Senja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!