torstai 19. tammikuuta 2017

TÄNNE OLISI KIVA JÄÄDÄKKIN

Kuva: PM 2016 

 Niinkuin otsikostakin saattaa arvailla - niin kyllä voisin jäädä tänne, jos vain olisi mahdollista. Tällä hetkellä sitä ei ole, mutta ehkä joku päivä asun ja työskentelen täällä. 

Oon päässyt touhuumaan kaikenlaista, vaikka en tänne paljoa olekkaan pystynyt päivittelemään ( nettikatkoksen takia).  Olen päässyt ratsastamaan viikoittain ja pääsin mä groomaamaan Alexandralle hevosen kuvauksiinkin (juttu julkaistaan siis lehdessä)! Pääsin eilen jo fiilistelemään lehden Facebook- sivun kautta tulevan lehden juttua. 

Mullahan on tätä työssäoppia enää jäljellä 10 päivää, ja sitten palaan Suomeen ja saan viettää ansaittua reilu kuukauden lomaa. Lomalla aijon nähdä kavereita,sukulaisia yms todella paljon, olenhan mä ollut reissun jälkeen 139 päivää poissa Suomesta.  

Ps. Jos tulee kysymyksiä mieleen työssäopista tai mun reissuista niin otan niitä innolla vastaan

-Senja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!