lauantai 28. tammikuuta 2017

VIIMEISIÄ PÄIVIÄ


Tosiaan maanantaina mä lennän Ruotsin kautta Suomeen. Ajatella - että vastahan mä tänne reissuun lähdin ja nyt mä pääsen jo kotiin. Tää reissu on opettanu mulle paljon ja oon oppinu myös itsestäni lisää!  Tää viimeinen viikko täällä on mennyt vaihtelevissa tunnelmissa, jotkut päivät sujuneet paremmin ja toiset hieman huonommin. Kaikista päivistä ollaan kumminkin selvitty, ja tää viikonloppu onkin rentouttavan iisi, koska Alex pitää valmennusviikonloppua. 

Tänään kasattiin siis jälleen suureen ja valoisaan maneesiin pitkän radan kouluaidat, ja siivoiltiin muutenkin paikkoja - niin että valmennuksiin tulevien on kiva tulla! Laitoin parit hevoset kuntoon Alexille, ja muuten oonkin tehny kaikkea muuta. Tänään oli mukava työpäivä, toivottavasti huomenna on myös! 

Pakkaamisen aloitin jo eilen, kun mulla sattu reissun viimeinen vapaapäivä olemaan. Kävin myös viimeistä kertaa tuossa lähikylässä ostamassa viimeiset tuliaiset ja herkut Suomeen. Tänään ja huomenna mulla olisi jäljellä siis vielä huoneen siivoomista ja viimeisten tavaroiden pakkaamista. Huomenna mulla on siis tämän suuren seikkailun viimeinen työpäivä, ja sitten mä oon vapaa viettämään mun reilun kuukauden ansaittua lomaa! 

- Senja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi fiksusti!