torstai 9. helmikuuta 2017

KOTIIN PALATTU


Oon nyt melkein kaksi viikkoa ollut kotona, ja onkin ollut yllättävän vaikea totutella täällä olemiseen. Nyt kun ei ole mitään virallisia hommiakaan tehtävänä. Mulla on siis reilu kuukauden mittainen loma, ennen kun koulu taas Ypäjällä jatkuu. 

Mun loma on siis noin pitkä - koska en pitänyt joululomaa ja pidän myös hiihtoloman (?) tähän samaan. Lomailtua siis ainakin tulee , jos ei muuta. 

Oon tässä jonkin aikaa etsiskellyt ittelleni Ypäjälle jonkinnäköistä hevosta, ja asiat ovat toivottavasti menossa eteenpäin. Nimittäin ei tarvinnut kuin kysyä tutulta, jolla on talli Ypäjällä - niin löytyi ehkä kaksikin ratsastettavaa! Tarvitsee vain koulun alettua käydä kokeilemassa. Jännää! 

Mulle on tullut mieleen semmoinen idea, että voisin tehdä kysymyspostauksen, jos kysymyksiä tulee tarpeeksi! 

-Senja 

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti nuo ratsastettavat osoittautuvat hyviksi :) Hyvää lomaa sinulle!
    mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista! Toivottavasti kaikki lähtee rullaamaan hyvin, kun koulu jatkuu! Kiitos paljon! Käyn kurkkaamassa sun blogin!

      Poista

Kommentoi fiksusti!